poniedziałek, 17 lutego 2014

Listownik w stylu shabby chic...

Praca powstała na konkurs, który był zorganizowany na forum Kraina Czarów, 
gdzie miałam przyjemność brać udział :)


Temat brzmiał "nuta goni nutę", więc motyw został wybrany odpowiedni do tematu.



Sam listownik kupiłam na wyprzedaży w TK Maxie, oprócz kształtu nie specjalnie spodobał mi się bo był zbyt mroczny i pogrzebowy. 
Dlatego przeszedł nie mała metamorfozę,która mam nadzieje wyszła na lepsze. 

Przed wyglądał tak:



Po mojej obróbce tak:













Ostatnio zaniedbałam bloga, forum i nie miałam czasu kiedy Was odwiedzać, za co przepraszam.
Jednak ostatnio mam na głowie trochę inne sprawy niż decoupage i blogowanie...
Myślę, że w marcu powinnam mieć więcej czasu i po nadrabiać to i owo, planuję też na święta deco-pisnaki zrobić, także myślę o powrocie do pracy decoupagowej :) 

Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za wizyty :) 
MAGDA


24 komentarze:

  1. Po metamorfozie podoba mi się o wiele bardziej. Jest po prostu rewelacyjny !!!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny a wiesz ja kupiłąm coś podobnego i chciałam zastosować do kuchni - poradź czy na słoiczki się nadawałby ten kształt listownika ? a wiesz - znasz mnie że ja zawsze coś myślę papapa buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wąski a wysokie słoiczki mogłoby się nadawać, na takie po oliwkach np :)

      Usuń
  3. Kapitalna zmiana.
    Fajne użyłaś motywy, lubię nutki, przyjęła bym. :-)
    Podoba mi się. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie motywów, śliczne są te czarne róże :)
    Zapomniałaś dodać, że miałaś przyjemność nie tylko wziąć udział w konkursie, ale jeszcze go wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zerknęlam na ten konkurs i Twoją pracę przypisałam Dyzi :)
    Piekny listownik, gratuluję wygranej w konkursie !!!

    Z zakupem tej serwetki z czarnymi różami trochę zwlekałam ..a ona wyprzedała się w momencie :(
    A broszka z nutkami - to jest coś do czego się przymierzałam , co wylałaś do środka, że uzyskałas kształt soczewki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. werniks szklący, pomógł mi uzyskać wypukłość :)

      Dziękuję :)

      Usuń
  6. Piękny komplet, świetna metamorfoza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej :)
    Listownik wyszedł bardzo, bardzo stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie odmieniłaś listownik, wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się bardzo Twoja metamorfoza i ten kolaż serwetkowy nutki/róże.
    Ta rameczka jest bardzo udanym pomysłem - skopiuję od Ciebie!

    A takie pytanko mam: co robisz 1 marca? Zobacz na KC -zloty i spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam i znów mi nie pasuje termin, taki wyjazd zabrałaby mi cały dzień a jestem obecnie w sytuacji gdzie każda godzina się liczy... Dopiero po 10 marca wracam do decu, póki co zostaje mi obserwowanie Waszych cudeniek :)

      Usuń
  10. Piękny listownik, lubię takie klimaty:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jednak prostota zawsze się sprawdza . Brawo jest piękny ! Broszki to tez mój ulubiony sposób na wzbogacenie pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie przerobiłaś ten listownik.Róże i nuty stanowią piękny zestaw. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Listownik piękny :) Mógłby stać np. na fortepianie...
    Pozdrawiam!
    Zapraszam do nowootwartego sklepu z rękodziełem i artykułami kreatywnymi www.magiatworzenia.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj.Piękne rzeczy tworzysz !! Z przyjemnością będę do Ciebie zaglądać :) zapraszam do mnie. Beata

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna praca, perfekcyjnie wykonana ;) Pozdrawiam gorąco!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Precioso.
    Me hago tu seguidora. Pasate por mi blog , me gustaria aprender de ti.
    http://elrefugiodelirtea.blogspot.com.
    Eres una gran artista.
    Saludos desde Madrid

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj! Ale cudeńko wykonałaś! Bardzo stylowo wygląda całość, czarne róże przepiękne i ta ozdoba biżuteryjna pięknie dopełnia zamysł, brawo! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjny ten listownik. Bardzo zyskał po metamorfozie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odmiana jest znacznie korzystniejsza. Pozdrawiam mile.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...