poniedziałek, 28 lipca 2014

Stara księga - for a gentleman...

Powiem Wam szczerze, że stworzenie czegoś męskiego w technice decoupagu to nie było łatwe zadanie dla mnie.
W końcu zdecydowałam się zrobić coś dla mojego mężczyzny!
A niech ma!


Powstała taka o to męska księga!
 Bez kwiatuszków, ornamentów czy delikatnych kolorów.
Styl ma nawiązywać do steam punk :)
Księgę zaczęłam robić na czerwcowym zlocie u Kitki, gdzie jednym z tematów przewodnich było robienie księgi.
Większość kobietek zdecydowała się zrobić lekką i romantyczną książeczkę z ornamentowym szablonem, ja jednak od samego początku miałam w głowie zrobienie starej księgi z mocniejszym klimatem i do tego nadająca się dla faceta!

Na księgę składa się nie tylko moja praca i pomysł ale i elementy, które wykorzystałam na zlocie...
Dyzia pokazała nam jak uzyskać efekt kartek w księdze, PestQa poratowała mnie czarną patyną (która wydobyła fajny efekt stron) i szablonem (stanowiący bazę do późniejszego zamocowania tybików), Olinta natomiast użyczyła taśmy budowlanej, którą nikt za bardzo nie umiał nazwać (posłużyła mi jako wykończenie grzbietu księgo).

Ja natomiast wpadłam na pomysł by użyć serwetki z zegarem, gdzie fajnie widać cały mechanizm i dzięki temu nawiązać do steam punk.
Pierwotnie księga miała być czarno biała jednak ostatecznie nadałam jej kolor za pomocą przeróżnych patyn.
Kropki i przetarcia też zrobiły swoje.

Środek natomiast jest mieszanką scrapbookingową:)
Trochę stempli, tuszu i papieru i gotowe.

A o to efekt końcowy.










Środek.






Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. Oj piękna w każdym calu!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jestem pod wrażeniem! Świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No normalnie cudo. To to u mnie tworzyłaś to tylko namiastka tego co tu widzę. Jeszcze raz gratuluję super księgi!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie poradziłaś sobie z "ciężkim" tematem, księga wyszła na medal !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna.
    Ale miałaś silne wsparcie ( wszystkie je bardzo cenię!).
    Stworzyć coś dla faceta rzeczywiście nie łatwo.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Oryginalna, klimatyczna i męska w każdym calu.
    Dobra robota Magdo :)
    Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna praca!!! świetne te dodatki metalowe!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna,też chciałbym tak umieć:) masz wyczucie i smak:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu, suuuper wykończyłaś tę księgę!
    Brawo za pomysł na wnętrze! Świetne jest również!
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A wyściskał Cię fest aby ten "gentelmantel"?
    Bo jak nie to mu pogroź paluszkiem! :D
    Piękna ta kniga i taka baaardzo Twoja.
    Inna niż cała reszta, oryginalna, przemyślana, zwarta.
    No i trochę z zewnątrz mroczna, a faceci lubią mrok... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna :) Świetnie jej w tym spatynowanym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć Magda! Masz wspaniały blog, pełen pięknych, profesjonalnych i inspirujących prac! Bardzo miło mi Cię poznać i chętnie będę zaglądać. W wolnej chwili zapraszam do mnie na artenomeolvides.blogspot.com Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Magiczna!!! Fajnie tutaj u Ciebie, prace kapitalne, zostaję i zapraszam do mnie www.evikowo.blogspot.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna praca - zresztą jak wszystkie Twoje :) Miałam dzisiaj w ręku tą serwetkę i w życiu bym nie pomyślała , że można z niej wyczarować takie cudo :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale mi się spodobała ta księga! Połączenie tylu technik dało cudowny efekt! Wygląda jak zrobiona 100 lat temu, pięknie Ci to wyszło! Gratuluję! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...