środa, 27 sierpnia 2014

W szary dzień - szary kuferek...

Historia tego kuferka rozpoczyna się wraz z początkiem wakacji i kończy równie z nimi :)
Trochę się naczekał, aż przybrał końcową wersję.


Zapraszam do oglądania.
Kuferek zakupiłam jeszcze przed czerwcowym zlotem z myślą, że coś zrobię...
Jednak byłam oszołomiona poznaniem tylu zdolnych kobitek, że robienie czegokolwiek wydało mi się mniej ważne.
Na zlocie królował szablon (który właśnie użyłam), powstało wiele ciekawych prac właśnie z nim w roli głównej.
Początkowo nie miała sama pomysłu na niego, ale gdy wróciłam do domu, pozazdrościłam i sama chciałam coś z nim zrobić.
Położyłam szablon, a następnie podkład i tak szkatułka przeczekała aż do połowy sierpnia.
Fajnie wykorzystały go Dyzia i Olinta, kryjąc go bejcą, spodobał mi się taki pomysł dlatego postanowiłam sama wypróbować.

I o to jest szaro bury kuferek z trzema różnymi bejcami, brązową, szarą i biała, a na koniec suchym pędzlem dobielony.
Na wieczku są dwie serwetki, jedna z motywem kwiatowo-ptaszkowym i druga z napisami.
Ramkę tworzy wylakierowana i pomalowana koronka.









Zastanawiam się jeszcze nad tym, czy nie dodać jeszcze uchwyciku :) 






23 komentarze:

  1. Sliczny! Sama bym chciała umiec zrobic takie cudo, fantastyczny motyw, wykorzystanie bejcy, wszystko mi sie w nim podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! W tych szarościach mu "do twarzy":)

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER !!!! Bardzo mi się podoba w tych szarościach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny! Ślicznie mieszane bejce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu, taki stareńki! Prześliczny! Wszystko w nim idealnie do siebie pasuje!
    No i... do odgapienia! :))) Tylko ja tego szablonu nie mam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki niesamowity efekt w tych szarościach!!!
    Ja to go tylko w bielach narazie stosuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny !!!! kolor, koronka, szablon, bielenie...wszytko współgra ze sobą!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Słów mi po prostu zabrakło. Twoja praca jest perfekcyjna w każdym calu:) Cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, cudnie wyszedł !!! Kolorystyka przepiękna, świetnie dobrane motywy i dodatki, nie mówiąc o szablonowym ornamencie ... Baaardzo mi się podoba !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakby był o ton jaśniejszy i z brązową plamą tu i tam, to pomyślałabym, że zrobił go ktoś inny, znaczy zrobiła, ba nawet zaryzykowałabym głową...

    Jest cudny! Szarości, ptaszęta, nawet koronka idealna (a to, żeby dopasować idealnie koronkę do pracy wcale, a wcale takie łatwe nie jest, jakby się zdawało, często ta koronka niestety raczej psuje efekt, a tu proszę - koronka pasuje idealnie i za tę przysłowiową wisienkę robi).
    A uchwyt jak najbardziej dawaj!

    OdpowiedzUsuń
  11. jest cudowny w naturalnym kolorze pięknie wykonany i powiewa z niego jakaś tajemnica - cudeńko- buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  12. Co jedna praca z tym szablonem to piękniejsza.
    A serwetkę posiadam i nie zawaham się jej użyć! :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kuferek,oj marzy mi się ten szablon:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak już wcześniej pisałam: jest śliczny. Kropeczki, koroneczka podkolorowana odpowiednio i te szrości rozbielone. Uzyskałaś świetny efekt mieszając bejce. Idealny.

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękna praca, w świetnym stylu, bardzo ale to baaaaardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny, cudowny, wyjątkowy, perfekcyjny...
    Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiekny kuferek! Super kompozycja i wykonanie. Z uchwytem jak dla mnie wygląda jeszcze lepiej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny! Szablon jest boski i wykonanie całości mistrzowskie!! I ta koronka, ukoronowała całość !!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się spodobał ten kuferek w tonacji szaro,szaro, wszystko do siebie pasuje, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny jest. Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. harmonia monochromatycznych szarości, super!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...