czwartek, 16 października 2014

Retro szkatułka przystrojona reliefami...

Kolejna odłożona na bok praca, doczekała się premiery!
Po ciemnych i nico mroczniejszych pracach, przyszedł czas na jasną szkatułkę w stylu retro.


Duże pudełko daje wiele możliwości, przy tworzeniu bardzo fajnie mi się pracowało 
tworząc przedmiot w takim klimacie.


Jednak zanim powstała wersja ostateczna, pudełko przeżyło pierwszą nieudaną wersję....



Coś mi tu nie pasowało, więc zaczęłam od zera..
Nie było łatwo pozbyć się tych warstw, ale udało się...


Kolejna praca, która mnie czekała to wyrównanie tego co pozostało.
Zdecydowałam się zachować oryginalny pomysł ale popracować na techniką.
Po nałożeniu podkładu i farby wyrównałam całość i położyłam transfer imitujący stronę z gazety.


Następnie za pomocą farb akrylowych popracowałam na tłem,
 które miało stanowić bazę pod kolejny transfer.


Po zabezpieczaniu całości lakierem, przeszłam do tworzenia reliefów
 zarówno na wieczku jak i na bokach.
Na koniec patyna, odrobina białej farby i szyldzik z lilijką.

Całość prezentuje się tak:








Środek również utrzymany w tym klimacie.




Pudełeczko dzięki swoim przegródką służy mi jako organizer na metalowe dodatki.



Dziękuję za wizyty i Wasze komentarze.

Pozdrawiam Magda.


20 komentarzy:

  1. O jakież ono jest piękne! Brawo za pomysł, wszystko mi w nim pasuje! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda - świetne pudło!!!
    Tło, reliefy, patyna - wykonałaś kapitalną pracę.
    Bardzo jestem na tak!
    Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalna praca.
    Super klimacik, kupuję w całości razem z zawartością :-)
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak moje poprzedniczki, jestem pod ogromnym wrażeniem, fantastyczna szkatułka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się napracowałaś! Ale efekt godny poświęconego mu czasu, piękny klimat, efekt gazety bardzo mi się spodobał i wszystkie dodatki extra! Brawo za pomysł i wykonanie! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna :) Sorry, że tak krótko, ale co jeszcze można dodać? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. warto było się pomęczyć bo efekt świetny!!! zaispirowałaś mnie tym transferem "gazetowym", może kiedyś wykorzystam podobny!!
    Pozdrawiam aneta z http://anett-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pudełko! Genialny pomysł na wykorzystanie gazety! Piękna praca! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna szkatułka - w moich klimatach - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełko ekstra! Wszystko do siebie pasuje i wygląda pięknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest po prostu rewelacyjne ! Bardzo mi się podoba jak wszystkie Twoje prace.Dopracowane w każdym szczególe.Ciężka praca zwieńczona fantastycznym efektem :) Mam w planach wykorzystać zaniebawem podobną grafikę ( leży już w szufladzie ;)) ale w wersji bardziej kolorowej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, zaskakująca praca. Dopracowana w każdym calu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Transfer gazetowy fantastyczny, a szkatułka cudowna. Oczarowała mnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...