sobota, 16 listopada 2013

Notes i notesik...

... wykonane przeze mnie w "pseudo scrabookingowej" odsłonie. 
Dlaczego pseudo? 
Na co dzień nie zajmuję się scrabookingiem i nie jest to moja dziedzina, nie mam też odpowiednich narzędzi do robienia takiego typu rzeczy..
...a jednak czy porwałam się z motyką na księżyc?







Jak bez bindownicy, czy gilotyny zrobić notes?
Jakoś się udało ! ale czy wygląda profesjonalnie, nie mnie to oceniać. 



Jako, że zamarzył mi się notes i notesik, trzeba było pokombinować...
Znalazłam świetne dwa Tutoriale na forum Kraina Czraów, jak zrobić notes i zabrałam się do pracy.









Z mniejszym notesikiem, który zrobiłam jako pierwszy trochę się męczyłam wycinając otwory w papierze za pomocą nożyka do papieru.
Ostatecznie udało mi się zastąpić nożykiem bindownicę
Z drugim już było lepiej bo z biura pożyczyłam sobie na jeden dzień dziurkacz (ale cicho bo oddałam!!)
Trochę się pomęczyłam ale dało radę!






Duży notes, jako że służy mi na co dzień, został dodatkowo wzbogacony o przeźroczyste przekładki, które chronią go w torebce przed uszkodzeniami




Oba notesy powstały już jakiś czas temu, ale ciągle zapominałam zrobić im zdjęcia. 
Noszę je na co dzień w torebce :) Sprawdzają się w swojej funkcji.


11 komentarzy:

  1. Piękne notesy! Muszę zajrzeć na Krainę czarów, bo kiedyś zaczęłam robić notes i odłożyłam go w kąt, bo nie byłam zadowolona! Twoje są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompletnie się na tym nie znam, ale jak dla mnie notesy wyglądają bardzo profesjonalnie i piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie również wyglądają ślicznie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne notesy.Ja robię ich coraz więcej a też nie mam odpowiedniego sprzętu.
    Jak coś wymyślę to muszę działać, tak to wygląda.Ten duży też by mi pasował moja imienniczko :-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie też się podobają i wyglądają bardzo profesjonalnie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie poradziłaś sobie z notesami. Śliczne są ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja wprost jestem pod wielkim wrażeniem takie śliczności i to tak beż przyrządów 6+ dostajesz ode mnie i wielkie gratulacje z buziakami - bo sztuką jest wykonać coś samemu bez gotowców z efektem bardzo zadowalającym i cieszącym oko ściskam mocno żtczę miłego tygodnia Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyszło. Gratuluję cierpliwości. Udowadniasz, że nie trzeba mieś narzędzi, by zrobić coś pięknego z tego co się ma. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne te notesiki .Każdy szczegół idealnie dobrany.Nie pogardziłabym takimi cudeńkami :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...