środa, 27 listopada 2013

Zimowa puszka...

... z okazji nachodzącej zimy i świąt.
Oprószona drobnymi płatkami śniegu, z szadzią na bokach i sopelkami lodu.



Puszka odzwierciedla moje wyobrażenie o zimie i świętach.


Kolorystyka jest prosta, szary i biały z odrobiną czerwieni..aby nie była zbyt nudna dodałam parę zimowych akcentów.
Śnieżynki stemple i z tekturki obsypane brokatem.
Sopelki lodu zrobione konturówką.
Szadź starałam się uzyskać za pomocą tapowania białą farbą i konturówką dodając gdzie nie gdzie kropelki.










Prawdopodobnie jest to jedyna tegoroczna "świąteczna" ozdoba jaką wykonałam. 

Nie jestem fanką bombek... no chyba, że takich ażurowych i koronkowych :) 
(ale takie pozostawiam do tworzenia profesjonalistą) 





14 komentarzy:

  1. Magdo bardzo pięknie ujęłaś wszystkie elementy i to w jednej puszce jest śliczna i taka niespotykana ciepło pozdrawiam Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Piękna puszka!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda tak, jakby przed chwilą była wyjęta z zamrażarki :) Cudnie ją zrobiłaś !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) bez aniołków... mikołajów... i jest piękna :) Czerwień ławeczki świetnie ożywiła kompozycję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu jest cudowna :)) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, powinna jeszcze pachnieć cynamonem :) wystarczy za kilka bombek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny moty wybrałaś i pięknie wykończyłaś. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zimowa puszka... zimowa ławeczka...zimowe śnieżynki i szadź...
    piękna jest zima na Twojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie . Prosty przekaz a efekt super !

    OdpowiedzUsuń
  10. Podpisuje się :)
    Widziałam grubaśne sople z pistoletu, a te twoje takie delikatne, super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Do mojej wizji Bożego Narodzenia też bardzo pasuje :) I w ogóle bardzo podoba mi się Twoja pomysłowość i kreatywność we wszystkich pracach, które zawsze chętnie podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Puszka prześliczna.Taka prosta i delikatna.U mnie też nie uświadczysz typowo zimowych ozdób .Jeszcze nigdy nie ozdabiałam bombek.Może kiedyś :)
    Ale Twoja puszka jest extra !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...