środa, 15 stycznia 2014

Trochę inny decoupage...

Praca dość niestandardowa i odbiegająca od klasycznego decoupagu, powstała podczas jednej  bezsennej nocy...
Zamiast leżeć do rana i przewracając się z boku na bok, wstałam wyciągnęłam starą puszkę i zaczęłam myśleć co bym mogła z niej zrobić.
Powstało to....


Po ostatnich zamówieniach, gdzie robiłam tak jak ktoś tego oczekiwał, musiał trochę odreagować i zrobić coś dla siebie... 
Ostatecznie wyżyłam się "artystycznie" na puszce i mam teraz gdzie trzymać moje drobne przydasie scrapkowe i inne.



Puszka wyglądała tak:


Po zetknięciu ze mną tak:


Puszka leżała już jakiś czas i nie wiedziałam za bardzo co z nią zrobić, bo miała nierówną powierzchnię...
Ostatecznie postanowiłam wykorzystać to, że jest porowata i zrobić z tego jej zaletę.
Abym mogła przykleić motyw na środku z serwetki, najpierw wyrównałam szpachlówką środkową część pokrywki. Wykorzystałam scrpakową maskę do zrobienia kleksów w rogach.
Następnie całość zagruntowałam białą farbą, po wyschnięciu zaczęła się prawdziwa zabawa..

(Jako, że chciałam zrobić jak najszybciej całą pracę  przydał mi się suszarką, która zdecydowanie przyśpieszyła wszystkie etapy schnięcia poszczególnych preparatów....)

Całość polowałam metalicznymi farbami, brązową i złotą, na to przykleiłam serwetkę w rąby.
Jako główny motyw dołożyłam wydruk fotela z ptaszkiem, a jako zwieńczenie napis wycięty z kartonu i zrobiony przy pomocy stempli.
Metalowe akcesoria dopełniły całość pracy.
Dół to serwetka w przetartą kratkę.
Całość postanowiłam wykończyć błyszczącym lakieru, aby dodać trochę innego i zadziornego wyglądu całości :)

Praca powstała w zeszłym tygodniu, przez ostatnie dni ją lakierowałam i czekałam aż wyjdzie słońce by zrobić zdjęcia, jednak nie doczekam się tego i są zrobione przy sztucznym świetle.












W puszce trzymam trochę przydasi :)






Co myślicie o takim decu? czy to jeszcze decoupage czy coś innego ?? 





13 komentarzy:

  1. czy to jeszcze dequ, czy już nie- nie ważne, wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny domek dla przydasiów zrobiłaś Magdo !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I wyszło ci Magduniu coś niesamowicie pięknego - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna puszka. Warto robić też dla siebie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem warto poeksperymentować, wychodzą potem takie śliczności jak Twoja puszka:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oryginalna, fajna rzecz, z duszą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydruk fotela z ptaszkiem jak jest zrobiony? metodą transferową? czy też serwetka? Ogolnie wyszło super. Tak to jest jak połączy się poszczególne elementy w jednej pracy, kóra staję się unikalna :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow... wygląda jakby była skuta takim nierównym lodem ... a ten kleksik jest fantastyczny !!! Cała jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę sobie, że jest extra :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycam się, duże brawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawa praca powstała z tego metalowego pudła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skrzynka prześliczna - bardzo lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...