poniedziałek, 21 lipca 2014

Przepiśnik - my favorite recipes...

Kolejny przepiśnik, ale dość wyjątkowy,
 bo powstał na zlocie  Decoupagowym w Pszczynie,
 gdzie miałam przyjemność uczestniczyć.


Szybko i prosto.
Powstał pod czujnym okiem Ivon :)







Zdjęcia tragicznie prześwietlone, ale robione na szybko wieczorem.
Zapomniałam w ciągu dnia zrobić kilka fotek a był to prezent i przed samym zapakowaniem chciałam go uwiecznić :) 

....Czuję, że mam okropne zaległości w blogowaniu ale w ciągu tygodnia postaram się nadrobić co nie co :) 

4 komentarze:

  1. praca twoja jesy boska a z okazji imienin zycie ci spelnienia wszystkich marzen niespelnionych i duzo zdrowka - buziaki sle Marii - przepraszam za ledy w pisowni

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny :) Mi się marzy przepiśnik ogrodniczki, może niedługo spróbuję sił w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...