środa, 1 kwietnia 2015

Komplet świąteczny!

Nareszcie udało mi się zmobilizować by wrócić do decu i do blogowania!
Ten rok jest wyjątkowo piękny dla mnie, ale tak samo trudny i wymagający stąd moja nieobecność.
Dlatego ogłaszam, że to nie żart na 1 kwietnia i wracam do aktywnego uczestnictwa
zarówno w etapie tworzenia jak i blogowania czy czynnego uczestnictwa na forum:)


Na te święta udało mi się stworzyć pastelowy komplet utrzymany w retro klimacie.



Jeszcze w ubiegłym roku na zimowe święta miałam mnóstwo planów by zrobić wiele bombek i to nimi przystroić choinkę. Niestety skończyło się jedynie na planach...
Spora przerwa od decu po prawie 3 miesięczna!
Ale w ostatnich tygodniach, gdy moja doba się ustabilizowała i znów miła 24h powstała puszka z jajeczkiem.
Zeszłoroczny komplet bardzo się spodobał, dlatego chciałam zrobić coś podobnego co będzie idealne na prezent.
Ten komplet jednak jest bardziej "brudny" i "stary" od zeszłorocznego :)










Powoli wracam, dlatego też będę starała się systematycznie i do Was zaglądać :) 

Pozdrawiam M.

7 komentarzy:

  1. Fajny powrót :) Ale takie pudełko dla tylko jednego jajeczka? Musisz zrobić więcej! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne, Madziu! Pięknie postarzone! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. komplet śliczny :) no oby to nie był żart z tym powrotem do systematycznego blogowania na 1 kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych i spokojnych świąt kochana życzę - serdeczności ślę Marii z rodziną

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...