poniedziałek, 25 lipca 2016

Karteczki urodzinowe...

Dziś chciałam Wam pokazać, kilka karteczek urodzinowych, 
które w ostatnim czasie robiłam.



4 różne kartki, dla rożnych grup wiekowych i w różnym stylu.
Od kartki w stylu bardzo kobiecym i delikatnym po męską kartkę z rowerami i zębatkami.
Zapraszam do oglądania.

Pierwszy komplet powstał z okazji 60 urodzin.

Kwiatowa karteczka wraz z pudełeczkiem są inspirowana tajemniczym ogrodem, 
stąd murek i furtka i mnóstwo kwiatów.










Kartka z okazji 30 urodzin.
Ta karteczka jest inspirowana stylem marokańskim.
Jest charakterystyczny wzór dla tego stylu oraz moc kolorów.






Kolejna z kartek powstałą z okazji 2 urodzin mojego chrześniaka.
Mis kolorowany akwarelami.



Na sam koniec męska karteczka dla mojego męża.



Dużo zdjęć, bo nie mogłam się zdecydować, które najlepiej oddają ich wygląd.

Pozdrawiam M. 

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...