poniedziałek, 23 września 2013

Bienvenue à Paris...

Dziś chciałabym zaprezentować pracę, która powstała 
z myślą o wyzwaniu Vintage Paris,
ogłoszonym na forum Kraina Czarów




Jest to przybornik w  klimacie retro, z artystycznym Paryżem w tle.
Gdy zabierałam się za to wyzwanie, myśląc o vintage i Paryżu, 
na myśl przychodziła mi bohema z początku XX wieku. 
Chciałam właśnie w takim klimacie utrzymać swoją pracę:)
Czy mi się udało sami oceńcie?



Motyw powstał po połączaniu rożnych serwetek. 
Tło dla całości stanowi serwetka z damą i wieża Eiffla, dopełniona napisami. 
Dodałam serwetkę z piórem i napisy, jednak czegoś mi brakowało. 
Udałam się do sklepu z decoupagiem i znalazłam fantastyczne stemple! 
Od razy wiedziałam że je wykorzystam do tej pracy.
Nożyczki, agrafka i koronka są wykonane tymi stemplami za pomocą czarnej farby akrylowej.
Aby przegrody przybornika nie wydawały się zbyt proste
 i puste dodałam trochę napisów i kolejną wieżę Eiffla. 



Tył i boki pracy są udekorowane ornamentowym reliefem.
Jest to pierwsza moja próba reliefy na skończonej pracy. 
Szpachlówka rozłożyła się nierównomiernie i za grubo, 
dużo czasu poświęciłam na szlifowanie całego wzoru aby był równy.
Całość  wzoru  jest pomalowana metalicznosrebrną farbą.
Gdzie nie gdzie są przetarcia i przyciemniane ranty.







Oczywiście i tym razem nie obeszły mnie przygody przy pracy. 
Aby zdążyć na termin konkursowy, musiałam nieco przyśpieszyć cześć z lakierowaniem i szlifowaniem. 
Dzień przed zrobieniem zdjęć pracy nałożyłam ostatnia warstwę lakieru i bez pomyślenia zasunęłam szufladkę do końca!
Rano gdy było piękne słoneczko wybrałam się na spacer by zrobić parę zdjęć pracy i wysłać na konkurs.

Chciałam zaprezentować odsunięta szufladkę, jednak ku mojemu zdziwieniu nie dało się jej otworzyć!!
Zrobiłam zdjęcia takie jak się dało. 
Po powrocie do domu szybko zwołam okolicznych mężczyzn, aby pomogli mi z tym 
bo przecież taka szufladka pełni ważna rolę (tyle skarbów można w niej ukryć!!).
Udało się, jednak praca trochę ucierpiała lakier z kawałkami motywu poodpryskiwał. 
Cóż i ta praca chciała być jeszcze bardziej Vintage....






18 komentarzy:

  1. Całość bardzo klimatyczna i zdecydowanie przywodzi na myśl Paryż! ;o) Ładnie udało CI się połączyć wszystkie wzory. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak bardzo praca jest udana i piękna świadczy fakt, że deptała po piętach zwyciężczyni :) Bardzo ładnie wszystko skomponowałaś i bardzo podoba mi się ten szablonik ornamentowy, możesz zdradzić gdzie kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaopatruję się w sklepie hobbistycznym przy ulicy Garbarskiej w Krakowie. Mają oni swoją stronę też http://www.tuluz.pl/

      :)

      Usuń
    2. Dzięki :) Tyle razy oglądałam tam szablony i stemple a ten szablon jakoś przeoczyłam...a jest świetny :)

      Usuń
  3. I znów pięknie połączone wszystkie elementy :)
    Klimat paryski jak się patrzy, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt super,a reliefy rewelacja,te przetarcia dodały tylko uroku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Praca rewelacyjna. Dopieszczona w każdym szczególe. Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak przypuszczała, że to Twoje dzieło. Śliczny przybornik - z każdej strony piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przemyślana praca.
    Dobra kompozycja, która świetnie współgra z kolorystyką całości.
    A reliefy nie mogą być równe co do milimetra, bo wtedy wyglądają jak zrobione przez maszynę.
    Lubię jak w pracy widać ludzką rękę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie skomponowane motywy i strona z ornamentami też piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny przybornik i kolorystyka :) bardzo lubię prace w takim stylu

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie takie, bardzo lubię :)
    Że te pewne elementy to stemple, to się zdziwiłam, gratuluję fajnego zakupu :)
    Najbardziej to mi się te twoje ornamenty podobają, super są :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham klimaty vintage - piękne prace stworzyłaś na wyzwanie -- witaj - przydreptałam od Moniki na Hamaku - bardzo sympatycznie tu u ciebie zadomowię się jak pozwolisz a póki co zapraszam do mnie pozdrawiam ciepło Maria

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny przybornik :) Wpadnij do mnie nominowałam Cię do Liebster award :))
    Pozdrawiam Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj! Twój klimatyczny przybornik zdobył moje uznanie :) a i inne prace także :) Chciałabym obdarowac cię wyróznieniem, po które zapraszam tu: http://dodeco.blogspot.com/2013/09/cos-dla-damy.html?showComment=1380562759840#c3782309283649295764
    pozdrawiam ciepło, eda (mia_cara)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiałam przybornik już w Krainie Czarów. Jest śliczny. I taki dopracowany w każdym szczególe. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gustowne niezmiernie i te reliefy - oh:)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...