wtorek, 10 września 2013

Lekko, romantycznie w koronkach...

Po ciemnych retro klimatach miałam ochotę stworzyć coś jasnego i prostego. Powstała taka koronkowa puszka :)
Koronkowa, bo obecnie trzymam w niej koronki oraz zwitki materiałów... i  sama została uKORONOWANA. :)





Na wstępie chciałabym podziękować wszystkim tym , którzy zabrali głos pod moim ostatnim postem. 
Wszystkie rady i opinie wzięłam sobie do serca i są dla mnie bezcenne.
Szczera krytyka jest potrzebna by zobaczyć to czego samemu nie można było dostrzec.
Wnioski nasuwają się same, czasem mniej znaczy więcej i nie ma co na siłę postarzać każdą pracę, gdy ona sama idzie w przeciwnym kierunku.




Dziś chciałabym pokazać wam moją ostatnią pracę, jasną i delikatną puszkę.
Po przygodach ze złoceniami i patyną, preparaty te poszły w kąt ( chociaż nie na długo bo dziś już coś postarzałam.. )

Pomysł narodził się w zasadzie sam z siebie... róż i szary... ja chyba to skądś znam ...
No tak to moje kolory, zdecydowanie (oprósz vintagu, w którym się ostatnio lubuję)
 -jasne delikatne prace są bardzo bliskie mojemu sercu.




Tło zostało zrobione za pomocą ornamentowego szablonu, który stał się obecnie moim faworytem.
Różany motyw z serwetki został delikatnie pocieniowany przy listkach by dobrze wtopił się w całość. 
Brzegi puszki zostały udekorowane koronką oraz małymi kropami z perłowej konturówki.
Całość lekko przetarta gdzie niegadzie i  lakierowana na matowo.
Dół jest wykonany za pomocą tego samego szablonu co góra.
Środek zostawiłam surowy, bo jeszcze nie wiem jaką docelową rolę będzie pełniła puszka... 
Może stanie się puszką na ciasteczka na popołudniowe herbatki.. :)










14 komentarzy:

  1. Bardzo ładna delikatna puszka, baaardzo mi się podoba :)Świetny pomysł z tymi szablonikami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, delikatna, romantyczna, takie lubię najbardziej :), to również kierunek bliski mojemu sercu.
    Do twarzy tej różyczce z szablonikiem :)

    Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudna ta puszka !!! .Ja też kocham takie kolory. Naprawdę zauroczyła mnie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Subtelna i romantyczna jak z dziewiętnastowiecznego buduaru :)
    Doskonale połączyłaś szablon z serwetką, cudna kolorystyka, słowem -
    świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że na piękno tego subtelnego pudełka złożyło się wiele rzeczy, bo to i wyjątkowe kolory, i koronka, i perełki, ale myślę, że najważniejszy był wybór właśnie TEJ róży.
    Wyobrażasz sobie teraz na jej miejscu inną?
    Ja już nie.
    To jej spektakl, ona jest bohaterką i pysznie wygląda w tej oprawie.
    Bis!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne prace robisz! różana puszka zachwyca! a i poprzednie prace bardzo mi się podobają, super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Starannie pomalowana i dopracowana, zestaw kolorów dla mnie idealny, koroneczki dodają lekkości i retro charakterku - super.

    Ja nie przepadam za symetrią - ale to tak na marginesie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojejjjjj :D ale sliczna!! Taka ulotna i delikatna! az mnie zainspirowalas do przerobienia paru moich puszek :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jak bardzo mnie to ucieszyło co napisałaś :)

      Usuń
  9. Piękna i subtelna. A o poprzednich pracach nie wspomnę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udana praca,śliczna kolorystyka, no i wykonanie super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejne cudeńko.Puszka rewelacyjna , bardzo elegancka i gustowna.
    Pozdrawiam , Basia.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...